سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی باید چه ویژگی داشته باشد؟

یک فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی باید چه ویژگی داشته باشد؟

آیا فرش ماشینی کاشان را می شناسید؟

در زمان های دور داد و ستد به گونه ای بود که افراد به صورت حضوری به خرید می رفتند و آنچه را می پسندیدند به صورت نقد خریده و با خود به خانه می بردند. اما در گذشته ای نه چندان دور با پیشرفت تکنولوژی و آمدن اینترنت به دنیای کسب و کار، اوضاع تفاوت کرد. امروزه به وسیله ی اینترنت، فروشگاه های اینترنتی به وجود آمده و در آن افراد به فروش خدمات خود اعم از کالا یا آموزش و خدمات فرهنگی می پردازند.

از جمله مزیتی که فروشگاه اینترنتی دارد این است که لازم نیست برای خرید یک چیز روزها و ساعت ها در سطح شهر بچرخی تا ایا در آن روز بتوانی جنس مورد نظر خود را بیابی یا خیر.

اما به وسیله ی کسب و کار الکترونیک می توان فروشگاه های مختلف را زیر و رو کرده و از انواع اجناس موجود در بازار تا حدودی مطلع شد. و سپس به انتخاب پرداخت. شاید در خرید حضوری نتوانید زیاد وقت فروشنده را بگیرید تا کل اجناس موجود در بازار را زیر و رو کرده و جنس مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما در خرید اینترنتی است که می توان تمام ویژگی های محصولات را مطالعه کرده و آنها را با هم مقایسه کرد.

فروشگاه اینترنتی بدجوری اوضاع کسب و کار و فروش را تحت تاثیر قرار داده است. و اگر فروشنده یا تولید کننده ای به این حوزه از فروش و بازاریابی دقت نکند، سهم بزرگی از جامعه را برای فروش و معرفی برند و خدمات خود از دست داده است.

 فروشگاه اینترنتی سورنا شما را به خواندن مقاله ی مرتبط دعوت می کند: نیاز کسب و کار به وبسایت

 از انواع محصولاتی که در سایت سورنا عرضه می گردد: فرش ماشینی 1200 شانه، فرش ماشینی 1000 شانه و فرش ماشینی 700 شانه و انواع تابلو فرش می باشد.

 

اصلا فروشگاه اینترنتی چیست و چگونه به وجود آمد؟

ابتدا آقای برنرزلی بود که تجارت الکترونیک را پایه گذاری کرد. و در سال 1994 بود که خرید اینترنتی معنا و مفهوم پیدا کرد. برای اینکه بگوییم تجارت الکترونیک چیست باید عرض کنم، در طی این کسب و کار ، خریدار خدمت ، کالای مورد نظر را به صورت آنلاین سفارش داده و مبلغ آن را به صورت اینترنتی پرداخت کرده و آن را درب منزل خود تحویل می گیرد.

فروش اینترنتی انواع مختلف دارد. برخی محصولات هستند که قابل لمس هستند مثل : فرش ماشینی ، پوشاک ، لوازم خانگی و ارایشی که در سبد فروشگاه اینترنتی آن را ثبت کرده و درب منزل ان سفارش را تحویل میگیریم. نوع دیگر از اجناس کالاهای مجازی و الکترونیکی هستند مثل دوره های اموزشی که به صورت آنلاین در اختیار افراد قرار می گیرد. و شما به راحتی می توانید در منزل خود نشسته و در دوره های اموزشی دنیا و هر کجای دیگر دور از شهر خود شرکت کنید.

محصولات دیجیتال مثل عکس ، فیلم ، فایل های پی دی اف ، نرم افزارها هستند.

 

 

مزیت های فروش اینترنتی

فروش اینترنتی مزایایی دارد که فروش حضوری ندارد. برخی از این مزایا عبارتند از :

وقتی افراد به صورت اینترنتی خرید می کنند از نظر مکانی و زمانی هیچ گونه محدودیتی نداشته و در هر ساعت از شبانه روز می توانند کالای مورد نظر خود را بیابند و آن را سفارش دهند تا درب منزل تحویل بگیرند.

فروشگاه های لوکس هر چقدر که پرسنل داشته باشند، تنها به مقدار منطقه ی جغرافیایی و محلی مشتری دارند و تنها در ساعات خاص شبانه روز نمی توانند به فروش بپردازند.

در صورتی که در فروش اینترنتی ، مشتریان زیادی در محدوده ی جغرافیایی در حدود یک کشور می توانند در سایت ثبت سفارش کرده و محصول خود را سفارش دهند.

شاید شما جز افراد خجالتی بوده باشید که خرید و چانه زدن با فروشنده برایتان سخت باشد و اگر یک محصول را به شما معرفی کرد ، دیگر نمی توانید از او بخواهید که به شما موارد دیگر را نشان دهد. پس شما یکی از کسانی هستید که سخت انتخاب می کنید و باید بازار را زیر و رو کنید تا تصمیم بگیرید کدام یک از محصولات برایتان لذت بخش تر است. در اینترنت به راحتی با یک کامپیوتر و اینترنت و کمی سرچ می توانید حدود آنچه می خواهید را متوجه شوید و از مبالغ آنها باخبر گردید و هر وقت که خواستید یا توانستید، آن را برای خودتان تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی برای کسانی که مشغله های زیادی دارند نیز می تواند مفید و سودبخش باشد. این گونه افراد همیشه خرید خود را به تاخیر می اندازند. پس به وسیله ی فروشگاه های اینترنتی و ثبت سفارش می توانند خرید خود را به راحتی انجام دهند.

 

اطلاعاتی که از جانب فروشنده به خریدار انتقال می یابد بسیار بیشتر از اطلاعاتی است که از طریق خرید حضوری در اختیار خریدار می گذارند. به دلیل انرژی محدود انسان، شاید فروشنده نتواند با تمامی خریداران سرو کله بزند و بحث کند.

هزینه های راه اندازی و اداره ی یک فروشگاه اینترنتی بسیار ارزان تر از یک فروشگاه حضوری است. و در ارائه ی محصولات هزینه ها کاهش یافته و دیگر شما مجبور به پرداخت اجاره مغازه و هزینه های برق و آب آن نباشید.

 

در خرید و فروش های اینترنتی دلالان حذف شده و تنها سود تولید کننده به روی محصولات و اجناس عرضه شده کشیده می شود. و محصولات با قیمت واقعی تر به خریداران فروخته می شود.

 

 

فروشگاه معتبر چه ویژگی هایی دارد

فروشگاهی معتبر است که دارای اینماد باشد .اینماد یک نشان الکترونیکی است که توسط یک سازمان معتبر به اسم سازمان صنعت ، معدن و تجارت به فروشگاه های اینترنتی داده می شود. این سازمان برای اعطای این نشان ، مجوزات و مدارک لازم را مبنی بر صحت این تجارت از اشخاص دریافت می کند، و یک اعتباری به سایت می دهد که از یکسری فیلتر ها رد شده است.

و مورد دیگری که باید به ان توجه کنید این است که اگر ویژگی های محصول را مطالعه کردید و متناسب با قیمت آن از ان خوشتان امد، و خریداری کردید.هنگامی که برایتان ارسال شد و مشاهده کردید که جنس تان با انچه مشاهده کرده اید متفاوت است.می توانید شکایت کرده و جنس تان را با انچه در سایت مشاهده کرده اید به مقام مقایسه بگذارید و در صورت تایید یا محصول اصل را به شما تحویل می دهند یا اینکه مجبورند پول شما را به شما بازگردانند.